تعمیرات سیستم انژکتور جدید پراید
توضیحات
بررسی و تعمیرات سیستم انژکتور جدید پراید
![sisteme-khodro-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/2016/05/sisteme-khodro-www.RDaneshjoo.ir_-261x300.jpg)
![sisteme-khodro-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/2016/05/sisteme-khodro-www.RDaneshjoo.ir_-261x300.jpg)
![word[www.Rdaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/wordwww.Rdaneshjoo.ir_-300x300.png)
در این پژوهش، رابطه سرسختی و عزت نفس اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. هدف اصلی پژوهش حاضر، مطالعه نوع رابطه سرسختی با عزت نفس اجتماعی بود. 84 دانشجوی مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد (52 نفر پسر و 32 نفر دختر) در این پژوهش شرکت کردند. از آزمودنیها خواسته شد پرسشنامه سرسختی اهواز، پرسشنامه عزت نفس اجتماعی را تکمیل کنند. برای تحلیل دادههای پژوهش، از شاخصها و روشهای آماری شامل میانگین، انحراف معیار، ضرایب همبستگی، تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که سرسختی میتواند واریانس متغیر عزت نفس اجتماعی را به صورت معنادار تبیین کنند (01/0 P<)، یعنی افزایش سرسختی باعث افزایش عزت نفس اجتماعی میشود . مؤلفههای سرسختی یعنی تعهد، کنترل، مبارزهجویی بر نگرش فرد نسبت به خود و دیگران به طور مثبت تاثیر میگذارد و باعث افزایش عزت نفس اجتماعی میشود.
داشتن ارتباطات سالم با دیگران از ویژگی های خاص شخصیت سالم است.در بحث روابط بین فردی، نگرش فرد نسبت به خود و ارزیابی که ازخود دارد، نقش کلیدی را ایفا میکند.مثلا در روابط بین فردی ، فردی که خود را بسیار نالایق،زشت،کسل کننده می بیند، ممکن است از ارتباط با دیگران اجتناب کند و فردی درونگرا شود اما فردی که خود را جذاب، دوست داشتنی وارزشمند میداند از ارتباط با دیگران استقبال میکند و با آنها ارتباطی صمیمی برقرار میکند. تفاوت این دو رفتار یعنی اجتناب یا استقبال از ارتباطات با مفهوم عزت نفس اجتماعیبه خوبی توضیح داده می شود. عزت نفس اجتماعی یکی ازمؤلفه های مهم ارتباطات اجتماعی است(میلر،روتبلوم،براند و فیلیسیو،1995).
عزت نفس اجتماعی یعنی درجة ارزیابی مثبت ـ منفی یک فرد که دربارة عضویت خود در گروههای اجتماعی دارد که این ارزیابی مبتنی بر ارزشهای خود و درون دادهای خودش از دیگران وموقعیتهای خاص است (دانشگاه ایالت آریزونا، 2005). عزت نفس بطور کلی وعزت نفس اجتماعی بطورخاص ،متاثر از کیفیت ارتباطات نزدیک با دیگران است (لیری، 1999؛ لیری و داونس، 1995). از طرفی ناکامی در چالش ها و استرس های بین فردی بر ارزیابی و نگرش فرد نسبت به خود در زمینه روابط اجتماعی تأثیر منفی می گذارد. در نتیجه حل کارآمد چالش ها و استرس های بین فردی بر عزت نفس اجتماعی تأثیر مثبت می گذارد. حل کارآمد چالش ها و استرس های بین فردی ازجمله ویژگی های افراد سرسخت می باشد. سرسختی از جمله ویژگی های شخصیتی است که ابتدا مورد توجه کوباسا (1374) قرار گرفت. سرسختی مجموعهای متشکل از ویژگی شخصیتی است که در مواجهه با حوادث فشارزای زندگی، به عنوان منبعی از مقاومت به عنوان سپری محافظ عمل میکند (کوباسا، 1979 نقل از حقیقی و همکاران، 1380).
![hale-masale-loran-fast-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/hale-masale-loran-fast-www.RDaneshjoo.ir_-275x300.jpg)
مختصر توضیحات:
از قرن نوزدهم به طور همزمان اما جداگانه از سویی نروفیزیولوزیستها سعی کردند سیستم یادگیری و تجزیه و تحلیل مغز را کشف کنند، و از سوی دیگر ریاضیدانان تلاش کردند تا مدل ریاضی بسازند، که قابلیت فراگیری و تجزیه و تحلیل عمومی مسائل را دارا باشد. اولین کوششها در شبیهسازی با استفاده از یک مدل منطقی توسط مک کلوک و والتر پیتز انجام شد که امروزه بلوک اصلی سازنده اکثر شبکههای عصبی مصنوعی است. این مدل فرضیههایی در مورد عملکرد نورونها ارائه میکند. عملکرد این مدل مبتنی بر جمع ورودیها و ایجاد خروجی است. چنانچه حاصل جمع ورودیها از مقدار آستانه بیشتر باشد اصطلاحا نورون برانگیخته میشود. نتیجه این مدل اجرای توابع ساده مثل AND و OR بود.
نه تنها نروفیزیولوژیستها بلکه روانشناسان و مهندسان نیز در پیشرفت شبیهسازی شبکههای عصبی تاثیر داشتند. در سال ۱۹۵۸ شبکه پرسپترون توسط روزنبلات معرفی گردید. این شبکه نظیر واحدهای مدل شده قبلی بود. پرسپترون دارای سه لایه میباشد، به همراه یک لایه وسط که به عنوان لایه پیوند شناخته شدهاست. این سیستم میتواند یاد بگیرد که به ورودی داده شده خروجی تصادفی متناظر را اعمال کند. سیستم دیگر مدل خطی تطبیقی نورون میباشد که در سال ۱۹۶۰ توسط ویدرو و هاف (دانشگاه استنفورد) به وجود آمد که اولین شبکههای عصبی به کار گرفته شده در مسائل واقعی بودند. Adalaline یک دستگاه الکترونیکی بود که از اجزای سادهای تشکیل شده بود، روشی که برای آموزش استفاده میشد با پرسپترون فرق داشت.
در سال ۱۹۶۹ میسکی و پاپرت کتابی نوشتند که محدودیتهای سیستمهای تک لایه و چند لایه پرسپترون را تشریح کردند. نتیجه این کتاب پیش داوری و قطع سرمایهگذاری برای تحقیقات در زمینه شبیهسازی شبکههای عصبی بود. آنها با طرح اینکه طرح پرسپترون قادر به حل هیچ مساله جالبی نمیباشد، تحقیقات در این زمینه را برای مدت چندین سال متوقف کردند.
با وجود اینکه اشتیاق عمومی و سرمایهگذاریهای موجود به حداقل خود رسیده بود، برخی محققان تحقیقات خود را برای ساخت ماشینهایی که توانایی حل مسائلی از قبیل تشخیص الگو را داشته باشند، ادامه دادند. از جمله گراسبگ که شبکهای تحت عنوان Avalanch را برای تشخیص صحبت پیوسته و کنترل دست ربات مطرح کرد. همچنین او با همکاری کارپنتر شبکههای ART را بنانهادند که با مدلهای طبیعی تفاوت داشت. اندرسون و کوهونن نیز از اشخاصی بودند که تکنیکهایی برای یادگیری ایجاد کردند. ورباس در سال ۱۹۷۴ شیوه آموزش پس انتشار خطا را ایجاد کرد که یک شبکه پرسپترون چندلایه البته با قوانین نیرومندتر آموزشی بود.
پیشرفتهایی که در سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ بدست آمد برای جلب توجه به شبکههای عصبی بسیار مهم بود. برخی فاکتورها نیز در تشدید این مساله دخالت داشتند، از جمله کتابها و کنفرانسهای وسیعی که برای مردم در رشتههای متنوع ارائه شد. امروز نیز تحولات زیادی در تکنولوژی ANN ایجاد شدهاست.
![reshte-payamnor-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/reshte-payamnor-www.RDaneshjoo.ir_-300x234.jpg)
![miras-zarin-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/miras-zarin-www.RDaneshjoo.ir_-300x300.jpg)
![ketab-joghanha-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/ketab-joghanha-www.RDaneshjoo.ir_-300x270.jpg)

![dastan-az-rishe-ta-barg-[www.RDaneshjoo.ir]](http://rdaneshjoo.ir/wp-content/uploads/dastan-az-rishe-ta-barg-www.RDaneshjoo.ir_.jpg)
سال ها پیش پسر کوچولویی بازیگوش عاشق بازی کردن در اطراف درخت سیب بزرگی بود. او هر روز از درخت بالا می رفت و سیب هایش را می خورد و استراحتی کوتاه در زیر سایه اش می کرد. او درخت را دوست می داشت و درخت هم عاشق او بود. زمان به آرامی گذشت و پسر کوچولو بزرگ شد و دیگر هر روز برای بازی به سراغ درخت نمی آمد.
یک روز، پسر بعد از مدت ها برگشت، اما این بار مثل همیشه خوشحال نبود.
درخت به پسر گفت: بیا با من بازی کن.
پسر جواب داد: من دیگر یک پسر کوچولو نیستم و با درخت ها بازی نمی کنم. دوست دارم برای خودم اسباب بازی داشته باشم ولی پولی ندارم.
“متاسفم. ولی من پولی ندارم، اما تو می توانی همه ی سیب های مرا بچینی و آن ها را بفروشی و از پولش برای خودت اسباب بازی بخری.”
دریافت نقشه های اتوکد مناطق تهران

برای دانلود یکجا کلیه نقشه ها بر روی دریافت فایل کلیک نمایید